zdroj - bylo USB disk

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Čtvrtek Červen 17 19:01:16 CEST 2004

No ja to mel i rozebrane a s tim bych tedy rozhodne nehazel :-)))))
To muse byt nejaky trouba. Tam byly mechanicky zalezitosti a v te dobe....
Ano, vzpominam si ze zastupci Mo***oly kdysi upousteli sve mobily z vysky
cca az 2m, aby dokazali odolnost mobilu, tusim D160 ???
Jindra polivka
jpolivka@mbox.vol.cz
PS: konecne jsem dal neco na www.cbazar.cz ohledne videostrizen. Ceny jsou k
jednani a na vice nez tam je nemam moc casu. Postupne budu pridavat dalsi
info, ale prosim je to jen moje xy dalsi cinnost (kdy ostatni se netykaji
webu) a tak to prosim berte. Ten web o moc lepsi proste zatim nebude :-)))))
Jindra Polivka
jpolivka@mbox.vol.cz
http://www.cbazar.cz

> to je mechanika do 5,25" šachty, připojená SCSI kabelem a slouží na
> zálohování dat. Vyráběla je Iomega je moc fajn a docela svižná. Je to
> magnetické médium. Taková veliká disketa zvaná cartige :) Neohebná ta
> něco snese. Je původem z nějaké banky. Ta média jsou stará jako blázen a
> ani jedno "B" na nich. Dokonce měly záruku od výroce 5 roků.

Jo a dokonce se prodejce chlubil, ze se s nima necha hazet a nic se jim
nestane.
Predvedl mi to, vesele ji hodil na podlahu, pak ji vrazil do mechaniky a
hopla
- mechanika ji vyzvracela jako vadnou :-))))

Ty vymluvy bych Vam pak pral slyset :-)))))

S pozdravem
MK