A co Vase polovicky :-)

MK info@mcu.cz
Čtvrtek Červen 17 17:42:51 CEST 2004

> Presne stejnym zpusobem chtela zena tusim 3 ks baleni kyseliny citronove na
> vyvareni konvice. Jaxemsi prepisoval listecek tak, aby mi to topograficky
> sedelo na nas Globus (nesnasim poletovat sem a tam podle toho, jak ji to
> zrovna napadlo), tak jsem asi myslel na nejakou ptakovinu, a napsal 30. Je
> pravda, ze jsem se v tom Globusu _hrozne_ divil, co s tim vlastne bude
> delat ;-)))))))))))))))))))
>
> No, nebyl jsem pochvalen. <g>

No mne na tom nejvice dostalo to, ze behem dne se mnou provola
z minut kvuli kdejake ptakovine - co se prihodiloji, kamaradce, sousedce,
proste kvuli samym dulezitym vecem - a to opravdu nepatri mezi lidi
skoupe na slovo :-))))) Ted ovsem ji bylo lito utracet za hovor - to neni dedukce,
to byla odpoved na skromny dotaz: "A zavolat te nenapadlo?" :-))))

Ale stejne to je zlata holka, ze to se mnou vdrzi :-)))

S pozdravem
MK

PS: take me jiz neposila na nakupy - pry nakupuju pro cetu a ne pro rodinu :-)))))))