A co Vase polovicky :-)

Jindrich Kubec kubecj@asw.cz
Čtvrtek Červen 17 17:36:28 CEST 2004

At 17:08 17.6.2004 +0200, MK wrote:
>Pred chvilkou se vratila a vitezoslavne mi predala 30 (slovy tricet) metru
>hadicky a jala se me dotazovat na co ze mi to klubo ale opravdu je
>a jak ta pani ve ksefte mela problem to najit, ale jak byla neustupna
>a donutila ji rozbalit novy balik a podstive ten kus odmerit.

Presne stejnym zpusobem chtela zena tusim 3 ks baleni kyseliny citronove na
vyvareni konvice. Jaxemsi prepisoval listecek tak, aby mi to topograficky
sedelo na nas Globus (nesnasim poletovat sem a tam podle toho, jak ji to
zrovna napadlo), tak jsem asi myslel na nejakou ptakovinu, a napsal 30. Je
pravda, ze jsem se v tom Globusu _hrozne_ divil, co s tim vlastne bude

No, nebyl jsem pochvalen. <g>

Jindroush (kubecj@asw.cz)
http://jindroush.atari.org - Home of Atari Cartridge Dumping Project.