zdroj - bylo USB disk

"Saša K. Svobodová" svobodova.alex@seznam.cz
Čtvrtek Červen 17 17:02:27 CEST 2004

Zdravíčko,

	když ono to normálně jelo, ale při rozjezdu dvou CD mechanik to
zkolabovalo. Při třech ani nemluvě :-D Já tam mám ATI a ta také papá,
SoundBlastra, a další port + NET adaptér + SCSI řadič + 150 MB Bernoulli
disketovku (ta žere jako tank, neudržíte na ní dlouho ruku :) )

	No stejně si myslím že by ta nadproudová ochrana neměla učinkovat tak
rychle. A popravdě řečeno mi přijde ujeté mít jedno trafo na všecha
napětí. Já bych tam dala tři zdroje a bylo by. 5V, 12V a potom  mínusová
napětí. A bylo by po potížích. 12V zdroj by si třeba klesnul při záběru,
ale 5V by drželo. Pohodička klídek. Jenže se podle mého šetří na
nepravém místě ...

					Saša K. Svobodová

      web:  http://www.doupatko.adslink.cz
      mail: svobodova.alex@seznam.cz