XTAL clock generation

Jiri Beranek berosh@volny.cz
Čtvrtek Červen 17 16:37:15 CEST 2004

Zdravim,
je zde prosim nekdo kdo by mi poradil jak nakrmit 4 kousky SAA7111(Enhanced
Video Input Processor) hodinama 24.576MHz. Nechci davat krystal ke kazdemu
zvlast, oscilator s krystalem a nejakejma 74XX se mi moc nezamlouva. Mozna
by taky slo k jednomu IO dat krystal a k ostatnim to nejak rozvest, ale v
datashetu pisou, ze externi hodiny maji byt obdelniky, ale kdyz se podivam
na signal na hohach krystalu, tak je to takovej lehce chlupatej sinus, taky
se bojim aby potom trochu neujela frekvence (pak nejdou barvy), nebo aby to
neprestalo kmitat uplne. Delal nekdo neco podobneho?

Dekuji J.B.