Cipy s vysokou integraci

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Čtvrtek Červen 17 14:19:00 CEST 2004

Co ja vim tak mezi rachejtlemi slo o zapomenutou carku ve fortranskem
programu (DO 1000,I=1 takze misto provedeni cyklu ukonceneho na
labelu 1000 se priradila jednicka do nove vznikle promenne DO1000I) a
slitla jedna z raket projektu Gemini. Po korekci na inflaci to asi
byla nejdrazsi ztrata rakety.

Dalsi bezva vec se stala sonde Mars Polar Lander, 120,000,000 USD,
obsluzna rutina vyskomeru vracela udaj ve stopach, ale sestupovy
program ocekaval ze to dostava v metrech a myslel si, ze je v poradku,
ze vystreluje padak ve vysce "5000". Bylo to to posledni, co si
myslel.

BTW - prominte prosim OT a trochu reklamy - , zrovna takovehle
"neomezene moznosti" programovacich jazyku (resp. jejich pozustatky v
jazycich odvozenych z C) me vedly spolu s kolegy k vytvoreni vlastniho
programovaciho jazyka, kde by se zrovna tohle nemelo stat. Je zdarma k
dispozici na www.modflex.com v distribuci urcene pro psani www
aplikaci.

Ales Prochaska