USB disk

Jiri Foldyna jiri.f@avizo.cz
Čtvrtek Červen 17 11:24:02 CEST 2004

> Mam USB disk TRANSCEND. Na vsech pocitacich (i na notebooku) funguje
> vporadku. Na mem domacim pocitaci se ale po pripojeni
> rozsviti kontrolka
> napajeni, disk se rozebehne, kontrolka zhasne a disk se
> zastavi. A to se
> opakuje asi ve vterinovych intervalech. Napadlo me, ze
> onboard USB disk
> neutahne. Koupil jsem PCI kartu USB 2 (disk umi USB 2) ale chova se to
> stejne.
> Napada Vas kde je chyba?
>
> Martin Zaruba

Mam 2 USB disky - FujitsuSiemens StorageBird 40 GB a Teac HD-15-PUK 40. S
obema mam podobny problem - na MB ASUS P4P800 (chipset Intel) staci na
jejich vyzivu bez externiho adapteru onboard USB, na pocitaci s MB ASUS
A7V600 potrebuji dodatecne napajeni. Siemens ma externi adapter 5V, k Teacu
mam redukci na konektor ke klavesnici. Oboje resi Vami popsany problem.
Zkousel jsem i externi USB kartu, ale neuspesne.

Zdravim

Jiri Foldyna
mailto:jiri.f@avizo.cz