Variable Gain Amplifier

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Červen 17 11:16:30 CEST 2004

ja mam postaveny jeden mini-modul s AD8367 co je priamo VGA LF-500MHz,
ale teraz idem zlepit novy s cistou analogovou nasobickou AD834, malo by
to mat ovela lepsie parametre a funguje to uz od DC. Nie som si uplne
isty, ci tie VGA bezia od DC. Este to nemam fyzicky postavene, takze
neviem aka bude presnost, nieco sa da vycitat z datasheetu.
V kazdom pripade bude asi lepsie sa koli sumu vyhrat s atenuatorom.
Signaly ktore netreba zosilnovat neprehanat cez VGA, ale len pasivne
utlmit, to co sa ma zosilnovat nech sa zosilni rovno kolko treba bez
predchadzajuceho utlmu...
V kazdom pripade to chce podrobnejsie informacie (napr. predpokladany
urovnovy diagram)
b.