Variable Gain Amplifier

MK info@mcu.cz
Čtvrtek Červen 17 10:56:35 CEST 2004

> akurat na tom robim, akurat to potrebujem na 400MHz. Pokial je ok
> napatove riadenie 0-5V tak mam riesenie :-)

Jaka je presnost opakovaneho nastaveni zesileni ??
O co se mi konkretne jedna: pro velmi jednoduchy DSO modul k miniLA
jsem si vymyslel nasledujici silenost
- vstupni atenuator 1/x (pravdepodobne 1/2 a 1/200)
- sledovac (OPA657)
- diferencialni zesilovac x2 (AD8131) + nastaveni ofsetu (MAX505)
- VGA (AD8330)
- ADC (AD9288 ale spis MAX1198)

V MAX505 bych mel jeste dva volne DACe, takze to napetove rizeni by nemuselo az tak moc badit :-)

Asi mi to pekne zdrbnete, ale analogarina je mi ale opravdu hodne cizi :-)))

S pozdravem
MK