Pajeni bez olova

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Čtvrtek Červen 17 07:49:22 CEST 2004

tak to je sila, ale z tech olovenejch trubek asi uz nejakou dobu pijete vy.
sledujete vubec vsechno, tisk, net atd. o EU ? to asi tezko. videl jste
nektery z poradu na ct2 v patek od 20:00 o EU ? taky ne, dobra. precetl jste
si nekdy casopis EURO, taky asi ne.(zrovna nefandi EU).
ty vase reci smrdi tak maximalne extremnim levicactvim, ale to je vsechno.(
viz o vyoristovatelskych podnikatelich a jejich drahych autech ).
az jednou zjistime, ze i v EU ,jde  jen a pouze o penize( ne nase ale tech
EU sracu), a kdyz jde o penize, tak potreba si vlastni zajmy chranit, bude
celkem pozde.
copak se neda odchodovat bez direktiv a narizeni EU ? Jde ale jde !!!
jinak potomka jsem si na nestesti pro vas, pred 5 mesicema poridil a kdyz me
tahle komacska vlada nedostane do kolen, snad bude dalsi.( ale vy si moje
deti do huby neberte !!!! )
nejak se mi do toho nechce, ale mam to porad na jazyku.
podle vasich prispevku na podobna temata, jste pro me jen
LEVICOVEJ ZAMINDRAKOVANEJ REJPAL a to jsem se drzel hodne pri zdi.
to asi bude na nejakou dobu ode mne vse.
hw zdar,
komancum zmar !!!
tomik.
P.S. taky jsou moje podrobnejsi udaje aby jste vedel z kym mate cest.
vek: 31 let ( komance si moc dobre pamatuju )
zenaty
jedno dite , je fakt super :-)))
domek 3+1 na vesnici s hypotekou.
zivim se podnikanim, no spis delam na ZL.
mame 2 auta, r.v. 87 a 88 neni to moc ?