DDSGEN ponuka

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Červen 16 23:42:41 CEST 2004

ak to vydrzi do 6.7. kedy sa vraciam zo skusok zo SK tak tomu rad 1-2
dni venujem. Vzhladom na to, ze sa mi minuly tyzden radikalne zmenila
situacia v praci, musim dokoncit doktorat asi do polovice augusta, takze
nebude absolutne cas na experimenty. Ale ten modul som slubil, takze sa
na to pozrem este nez zacnem... Ked to bude chodit tak to necham vyrobit
u firmy, kde robime plosaky v CZ a potom mozem nechat filmy k dispozicii
na dalsiu vyrobu...
balu