Elektrotechnicka mereni na prumyslovce

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Středa Červen 16 23:15:19 CEST 2004

To u nas je mikroprocesorova technika uz leta resena bodovym systemem. Zaci maji k dispozici spousty relativne malych uloh, cast z nich jsou ulohy povinne a dalsi pridavne navic. Kazdy zak dela ulohy samostatne. Ma to ten efekt, ze zaci uhaneji kantora, zda by si jeste odpoledne nemohli prijit dodelat nejake dalsi ulohy, aby ziskali dalsi bodiky.

Nerikam, ze by vsichni delali mikrace s totalnim nasazenim a zajmem, ale jsou alespon nuceni timhle predmetem projit se stitem a ne na stite a preci jenom na nich necha nejakou stopu.

Bohuzel vekovy rozdil mezi nasimi kantory v mikracich a laborkach je mozna prez 100 let (kdyz se sectou jejich veky ..... nebo snad jednotlive? Ted si nejsem uplne jist :-))) a jak rika klasik...

    ... a vo vo vo t t tom to je...

Jakub Serych