Pajeni bez olova

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Středa Červen 16 22:58:05 CEST 2004

> Omlouvam se za prudkou reakci, ten pan me svymi nedomyslenymi
> kecy trochu nadzvedl, uz jsem vychladl :-)
> S tim bezolovnatym pajenim jsem to myslel tak, ze neni chyba
> ze neni chyba kdyz se neco jedovateho odstrani. Tady v
> konferenci sice par vyrobcu narika ale jako spotrebitel to
> vitam, jejich problemy me nezajimaji.

IMHO jste dost zvlastni spotrebitel, jestlize vitate vyssi naklady, ktere budete muset vkladat do spotrebnich vyrobku (bylo tady receno, ze PbFree pajky zrejme prinesou nizsi spolehlivost a kratsi zivotnost vyrobku) a mozna daleko tezsi zasah ekologii, nez jaky zpusobuje obycejna Pb pajka (napriklad vic spotrebovane energie pri pajeni, vetsi odpad vznikly z vyrobku s kratsi zivotnosti atd atd.)

Ale budiz Vam prano.

		Jakub Serych