Pajeni bez olova

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Středa Červen 16 18:00:13 CEST 2004

No já nevím, co na tom vítáte jako spotřebitel. Jediný efekt to bude mít
v tom, že výrobky budou dražší, neboť budeme muset platit nejen drahé
stříbro, ale také investice do technologií. A jak jsem se nejen zde
dočetl, zařízení budou poruchovější.

A jako amatéra mně to také netěší, protože se mi bude hůř bastlit.

Zdraví PavelK