Pajeni bez olova

Pavel pavel_t@centrum.cz
Středa Červen 16 15:00:38 CEST 2004

Hm, hezky se nam to tu rozjizdi... :-}

Take mame z bezolovnatych pajek zatim spise obavy nez radost ale holt
zjistujeme cim a jak se co paji uz ted protoze neverime, ze byrokrati otoci.

Jinak analogie s autem s katalyzatorem a recyklaci neni uplne vhodna,
porizovaci cena je sice urcite vyssi nez motoru s karburatorem, ale spolu se
snizovanim emisi doslo i ke zkvalitneni spalovaciho procesu coz prineslo
usporu paliva cimz nizsi naklady na palivo zaplati rozdil porizovaci ceny,
druhou otazkou jsou naklady na udrzbu. Pravda, ze recirkulace uz mi jako
velky technicky prinos nepripada a u benzinu ani ekologicky, narozdil u
dieselu.

Pavel

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of Jiri Foldyna
Sent: Wednesday, June 16, 2004 2:13 PM
To: '[HWnews]'
Subject: RE: Pajeni bez olova

> To je uplna blbost. Plati od prirody, ze nova technologie
> vzdycky po par letech je levnejsi nez ta puvodni protoze se
> take vymeni zarizeni. Vemte si treba treba analogove site a
> GSM, jehlickove a inkoustove tiskarny.
>
> JB

To je prinejmensim hodne hloupa hypoteza. Nebo snad chcete naznacit, ze auto
s katalyzatorem a recyklaci vyfukovych plynu kvuli administrativne zavedenym
emisnim limitum (nediskutujme jejich opodstatneni, to je v teto chvili
irelevantni) vyjde levneji, nez totez auto bez zminenych zarizeni ?
Premyslejte prosim a nezamenujte technicky pokrok s reakci na
administrativni narizeni.

Zdravim

Jiri Foldyna
mailto:jiri.f@avizo.cz