Pajeni bez olova

J.R. siliconbrain@siliconbrain.biz
Středa Červen 16 15:02:40 CEST 2004

> Desitky roku je narodni lahudkou "olomoucky syrecek", ted
> prestane byt, neb "technologicky pokrok"
> ho nenavratne smete do propadla dejin - budeme mit kvalitni EU
> syr s konzerou toho praveho EU smradu :-)))))

> S pozdravem
> MK

Tedy, ja nevim, ale ziju v domneni, ze olomoucky syrecek zustane, ale
OLOMOUCKY se bude moci jmenovat jen ten vyrabeny v Olomouci. Zbytek se bude
muset jmenovat svym pravym jmenem: zaparenej sejra :-))

A co se rumu tyce, cely svet ho vyrabi kvasenim trtinoveho cukru, akorat
cesi nazyvaji rumem smes podradneho bramboroveho lihu a spaleneho repneho
cukru.
--
Rt

> ---
> Příchozí zpráva neobsahuje viry.
> Verze: 6.0.706 / Virová báze: 462 - datum vydání: 14.6.2004

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.