Pajeni bez olova

burdycha@centrum.cz burdycha@centrum.cz
Středa Červen 16 12:36:30 CEST 2004

Zdravim, koukam ze tu pekne buji lobing ceskych firem. Misto toho aby se zbavili olova a zavedli novou technologii, tak se rozciluji, ze budou mit o par kacek mensi zisk na nejakem vyrobku. Pritom si stejne koupi draha auta, ale uz je jim jedno kdyz jejich zametsnanci dychaji olovnate vypary. Zaplat pambu, ze jsme v te EU.
Jako amatera me Pb-free sice take netesi ale co se da delat. Uz jsem zazil ruzne zakazy ve stavebnictvi, azbest, skelnou vlnu, a vsechno se to podarilo technologicky vyresit.

JB