PIC softwarove preruseni

Martin mmz@zoznam.sk
Středa Červen 16 12:15:50 CEST 2004

>Re: PIC softwarove preruseniJe pravda ze pred instrukci bsf TXIF mam makro
>ktere mi zapina ser port a nastavuje na vysilani ale jinak to bezproblemova
>funguje na proc. 16f877
>Milan

to len poukazuje, ze k cielu sa da dospiet roznymi cestami :-)

Zapnut seriovy port (SPEN) a nastavit vsetky jeho parametre staci len
raz na zaciatku programu, zaroven aj povolit prerusenie od prijmu
(RCIE). Vysielanie sa potom riadi povolenim alebo zakazanim TXIE a
prijem povolenim alebo zakazanim CREN. Zakazat prerusenie od prijmu pri
povolenom CREN nie je vhodne, lebo by nastala chyba OERR. Akykolvek
zapis RCIF alebo TXIF nema zmysel a je zbytocne vyplytvanou instrukciou
(teda netreba ich ani nulovat v preruseni, robi sa to samo pri
operaciach s TXREG).