Pajeni bez olova

J.R. siliconbrain@siliconbrain.biz
Středa Červen 16 11:29:32 CEST 2004

> Kdyz je clovek sikovny, tak to pripaji i bez olova. Prikladem budiz Jirka
> Rotta, kteremu jsem donesl z Amperu vzorky bezolovnate pajky a on ji
> vyzkousel. Nadseny z toho podle jeho reakci buhvi jak nebyl, ale nakonec
> prohlasil, ze horsi to je, ale ze to pujde - rucne paji nejlepe ze vsech
> lidi co jsem kdy videl pri praci, takze jeho nazor v tomhle opravdu beru a
> taky proto ty vzorky putovaly rovnou k nemu :).

Kazdej mame neco, ja pajeni, ty zas ze vsech lidi, co znam, nejlip mazes med
kolem huby :-))

> Pokud si myslite, ze je opravdu pouzivani bezolovnatych pajek nesmysl, pak
> napisme nasim novym europoslancum, do parlamentu, do senatu a vytrvale
> otravujme - 500 rozumnych e-mailu (ne SPAMu) za den od ruznych lidi se
> prehlizi blbe :))).

500, 5.000 i 50.000 mailu denne bude pro nase europoslance jen duvodem zadat
o vyssi dotace na sekretare, kteri budou tyto maily vyrizovat.
Ostatne, koho v Evrope zajima, jake maji s pajenim na dalnem vychode
problemy? Myslim, ze Cinani se s tim vyrovnaji bez problemu.
A podle rozboru je zivotnost bezolovnatych pajek nizsi, takze se bude
rychleji inovovat :-)).

> Jsme si tim tedy 100% jisti ? Ujme se nekdo toho, celou situaci dukladne
> prostudovat, pripravit materialy na ktere se muzeme odvolavat a brat za
> bernou minci, tj. s uvedenim referenci na materialy majici nejakou solidni
> podlozenost ci jak to lepe nazvat ? Bez toho to totiz pujde dost tezko
> nekoho presvecovat tak, aby to melo vubec nejaky vyznam. Ja se osobne na
> pripraveni takovych materialu necitim byt dostatecne erudovanou osobou,
> prece jen mam napriklad zrovna v chemii pekne mezery.

Rekl bych, ze stahujeme kalhoty hodne daleko pred brodem.
Podle vseho pujde o stejny problem, jako bylo pouzivani freonu pri myti PCB.
Taky se pred 10 lety mluvilo o nemoznosti jeho nahrady a pokud se dobre
divam, spoje ve spotrebni elektronice jsou i bez nej docela ciste.
--
Rt
---