Pajeni bez olova

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Středa Červen 16 10:42:52 CEST 2004

Kdyz je clovek sikovny, tak to pripaji i bez olova. Prikladem budiz Jirka
Rotta, kteremu jsem donesl z Amperu vzorky bezolovnate pajky a on ji
vyzkousel. Nadseny z toho podle jeho reakci buhvi jak nebyl, ale nakonec
prohlasil, ze horsi to je, ale ze to pujde - rucne paji nejlepe ze vsech
lidi co jsem kdy videl pri praci, takze jeho nazor v tomhle opravdu beru a
taky proto ty vzorky putovaly rovnou k nemu :).

Kdyz jsem se na tohle ptal toho pana ze slevarny, co mi ty vzorky daroval,
jak se s tim bude pajet, jedina odpoved byla: "Blbe pane, zkuste si to, tady
mate vzorky :).".

A pokud s tim neminime neco udelat, nikdo jiny za nas s tim nic neudela,
takze bud budeme hodne nahlas rvat a otravovat tak dlouho, az to nekdo z
kompetentnich bude muset slyset, nebo budeme ticho (coz je totez co nadavat
mezi sebou), prizpusobime se a pak nema cenu nad tim plane debatovat.

Pokud si myslite, ze je opravdu pouzivani bezolovnatych pajek nesmysl, pak
napisme nasim novym europoslancum, do parlamentu, do senatu a vytrvale
otravujme - 500 rozumnych e-mailu (ne SPAMu) za den od ruznych lidi se
prehlizi blbe :))).

Jsme si tim tedy 100% jisti ? Ujme se nekdo toho, celou situaci dukladne
prostudovat, pripravit materialy na ktere se muzeme odvolavat a brat za
bernou minci, tj. s uvedenim referenci na materialy majici nejakou solidni
podlozenost ci jak to lepe nazvat ? Bez toho to totiz pujde dost tezko
nekoho presvecovat tak, aby to melo vubec nejaky vyznam. Ja se osobne na
pripraveni takovych materialu necitim byt dostatecne erudovanou osobou,
prece jen mam napriklad zrovna v chemii pekne mezery.

--
Jiri Bezstarosti