Problem s portem na 12f675

Koder Petr Koder.Petr@azd.cz
Středa Červen 16 06:37:38 CEST 2004

Pokud jsem napsal telo programu takto
sem
	bsf	out1
	bsf	out2
	goto	sem

tak zustanou aktivni oba, po pridadi sleep zustava aktivnip pouze jeden vystup. Porty ovladaji G mosfetu s odporem 1M do země. Ještě jsem zkousel

sem
	bsf	out1
	sleep
	bsf	out2
	sleep
	bcf	out1
	slep
	bcf	out2
	slep
	goto	sem

a zase není chvíle kdy jsou aktivni oba vystupy najednou. V tomto pripade jsem sleep probouzel WDT nastavenym na 1s. Při pokusu nastavit porty v opačném poradi nastane stejny pripad jenom zustane nastaveny ted druhy. Proste bez sleep to dela co ma ale s nim....

Petr Koder