Pajeni bez olova

Jirí Krul jkrul@seznam.cz
Úterý Červen 15 18:00:51 CEST 2004

> Nevi nekdo ktere slitiny se budou na pajeni pouzivat? Moznosti je moc a co
> jsem zatim cetl vsechny stoji za exkrement. Da se na ten novej smejd pajet
> normalni SnPb pajkou?  Kdyz budu chtit neco opravit, jake s tim budou
> problemy?

Nedavno jsem cetl nejake materiály od Intelu a IBM a v nich se hovorilo o
vyznamných investicích do technologii lepeni tj. vývoje
lepidla s velkou vodivosti. Ono je to logicke a idealni nejakym tiskem
nanesu lepidlo, vrazxim do nej soucastku posvitim UV nebo ofouknu magickym
kourem a je posekano
zadne vlny, ohrivani a tak. Problem asi bude s opravam, nejak si nedovedu
predstavit jak by se resilo odlepeni.