[OT]: ADSL modem

Snail Instruments snail@iol.cz
Úterý Červen 15 14:02:38 CEST 2004

>Nevíte proè mají zamìstnanci Telecomu na poboèkách zakázáno pou¾ívat
>termín ADSL pøi hovoru na téma "pøipojení k internetu" ?
>Zásadnì musí hovoøit o "Internet Expres".

Jak jsem pochopil mezi radky, uvedeni Internet Expres je dalsi z monopolistickych vystrelku Telekomu, ve spolupraci s nejakou pujcovnou filmu lakaji lidi na 'neomezene' pripojeni k internetu.

Pro alternativni operatory neni k tomuto produktu velkoobchodni ekvivalent, Telekom zrejme ceka, az ho k tomu nejaky ten urad donuti, coz bude nejdriv po prazdninach, a mezitim ziskaji naskok pred 'konkurenci'.

J. Hanzal