El. transformator

Jirka zaloha@volny.cz
Úterý Červen 15 14:03:52 CEST 2004

Marek Peca napsal(a):

> To by pak stacila jen dioda, ne?

To je otazka.....asi by to chtelo vyzkouset, mozna bych se obaval
vyssiho spickoveho napeti, pulvlnneho prubehu atd. Jeste me ale napada
jedna vec: bude velmi vhodne promyslet otazku bezpecnosti, tj. zda je
naradi tr. I nebi II a jake ma izolacni napeti (neni-li puvodne na
220/230V) - az to uzivatele v lepsim pripade baci, mohly by byt problemy...

Jirka