elektrocentrala ZB5A

Tom Mazouch mazouch@ica.cz
Úterý Červen 15 13:52:48 CEST 2004

Pavel Brabenec wrote:
> Jeje proc jsi se neozval pred 14 dny..  Byl jsem na praxi kde se (mimo

Cca pred 14 dny jsem poznaval taje te veci vlastnimi smysly :-) (oprava
prevodovky).

> jine) tyto centraly opravuji..
> Co konkretne a jak moc akutne to potrebujes? Treba se da neco delat..
Pokud by byly nejaky vykresy/schemata/popisy, proste dokumentace. Napr.
popis nastaveni predstihu, kde (nejlip) doladit otacky (UPSka rika, ze
to dava 47Hz :-) a podobny speky.
Hlavne ale bych potreboval udaje o alternatoru (schema, budici proud,
napeti na budicim vinuti). Rad bych eliminoval to sileny transduktorovy
rizeni.
Akutni to neni, centrala beha, ale rad bych o ni neco vedel (kdyz uz se
mi vyskytla doma). Abych neumrel blbej :-).

  TomM

P.S. Mozna bych nasel kontakt do VOP026, ma cenu se tam ptat?