Pajeni bez olova

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Úterý Červen 15 12:56:28 CEST 2004

Zacina se mi zdat, ze bezolovnate pajeni bude mit stejny prinos jako
mel zakaz suriku v barvach. Pred 25 lety jsem u rodicu natrel vrata
obycejnou zakladovkou a vydrzelo to dotedka. Pred tremi lety jsem
natrel jina vrata super hyper hi-tech hi-price barvou plnou
nevyslovitelnych chemikalii a uz jsou tam puchyre a slavna barva se
olupuje. Takze bude dalsi litr rozpoustedla ve vzduchu, dalsi
plechovka s buhvicim na skladce, dalsi petikilo v p....., ale olovo se
nikam nedostane.

Ales Prochaska