elektrocentrala ZB5A

Tom Mazouch mazouch@ica.cz
Úterý Červen 15 12:43:50 CEST 2004

Tomáš Hamouz wrote:

> Jo, kdysi jsme ji v radioklubu meli, ale uz skoncila v propadlisti
> dejin. K cemu potrebujes dokumentaci, k motoru nebo alternatoru?
>
> Tomas
Nejlip k obojimu :-). Motor jsem mel na kusy (nekdo znicil startovaci
prevody), takze by bodlo nejaky povidani o serizeni a na alternatoru
bych taky rad provedl par uprav. Nicmene pro zacatek by mi stacilo
vnitrni zapojeni alternatoru a nejaky parametry buzeni (napeti,
proud)...pokud by se nasly. Chtel bych nahradit stavajici regulaci
buzeni necim mensim/lehcim/pochopitelnejsim.

  TomM