Ultrazvuk trosku jinak

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Červen 15 11:19:49 CEST 2004

Marek Peca wrote:
> A nebo AM (QAM) modulaci, vzdyt jste nas ji ucil ;-).

Vas jsem urcite neucil, byl to muj jmenovec.

Obavam se, ze kmitoctovy rozsah netopyra (15k-80k Hz) by nebyl
zvladnutelny ani takto.

Naslo by se nekolik moznych reseni, napriklad delic kmitoctu se
sledovacem amplitudy obalky (ovsem velmi rychlym), sice nezachova
harmonicke slozky jednotlivych period netopyriho signalu, ale alespon
amplitudu ano.

POkud vam jde jen o kmitocty a ne o obalku, tak ten sledovac obalky tam
byt nemusi a vystacite si s jednou 7490 a nejakym bycokokacectbennym
usilitelem k mikrofonu (ten mikrofon radeji klasicky kondenzatorovy - ne
elektret)

Proto jsem doporucoval ten kotoucak, nebot pasek muzete
8x(4,75cms)-16x(2,38cms) zpomalit a slyset tak jinak neslysitelne, ci to
jednoduse dostat do pocitace k time-stretchingu abyste nemel 8x-16x
natazeny cas.

Ikdyz ten timestretching (byt trebas i studiove kvality) neni uplne
optimalni, ale mozna by se dalo najit nastaveni velikosti a parametru
timeslice, pri kterem by realnost prubehu obalky piskancu byla presne
zachovana.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!