FPGA kit

Wek wek@evona.sk
Pondělí Červen 14 19:29:25 CEST 2004

> Take i LPT z predchozi odpovedi, pokud to ma komplikovat navrh, je na prd,
> ponevadz kdo nema ani na "relativne novy" stroj s USB nebo jej nekoupi,
A nemohla by byt aj koza cela?
Napr. k tomu FTDIxx245 (ak sa nemylim :-) by sa dorobil konektor na stranu tej
"245" (v cene 1,50Kc :-), a v pripade potreby by sa tam namiesto FTDI pripojil
relativne jednoduchy modul s jednocipom, co by mal na jednej strane simulaciu
spravania FTDI a na druhej cokolvek napr. LPT, alebo COM alebo co srdce raci?
Teda, potom by bolo zahodno aj trocha pouvazovat, ako na riadiaci SW, a to by
hadam  mohlo mat tiez zasuvkovy princip, ci nie?

Pochopitelne h..no tomu rozumiem, tak ma pokojne zruste.

wek