Vyroba elektronickych modulov

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Červen 14 17:21:52 CEST 2004

je to vybavene, kto mal zaujem dostal data na kalkulaciu ceny. Dakujem
za konkretne tipy. Naozaj nemam chut hladat na internete firmu, ktora
osadzuje a ozivuje plosaky. Na stranke to ma napisane uplne kazdy kto
robi s elektronikou. To ale este nic nehovori o kvalite a technologii
vyroby. Ovela dolezitejsie je pre mna doporucenie od spokojneho zakaznika.

A pre toho kto ma este stale 15 rokov po revolucii komplexy z toho ze
zapadniari stale vykoristuju - pre vas bohuzial fungujeme v trhovej
ekonomike, ktora sa riadi zakonom dopytu a ponuky. Su firmy, ktore maju
o pracu zaujem, tie sa ozvali a na zaklade ceny a kvality si zakaznik
vyberie. A potom su ludia, ktori musia do vsetkeho pindat a podozrievat
aky tunel idem na nasich cesko-slovenskych sudruhov urobit.

to je vsetko co som k tomu chcel povedat, dakujem ludom, ktori mi
poslali sukromne mail s uzitocnymi informaciami, rad by som ukoncil toto
teraz uz OT

d.v.