[OT]: ADSL modem

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Pondělí Červen 14 17:18:53 CEST 2004

Vpodstate jakykoliv samoinstalacni balicek od providera, ktereho si zvolite, hlavne se, jak jste spravne uvedl, vyvarujte USB.
Nicmene modem porizujte az uplne nakonec, kdyz budete mit nikoliv cerne na bilem, ale "medene, ze zdi couhajici" ADSL v dome. Telecom totiz naprosto nevi, ktera bije v jeho dokumentaci a dratech, takze Vam klidne nactyrikrat odsouhlasi, ze ADSL je na Vasi lince mozne, vsechny papiry jsou jiz podepsane, a pak to prijde nejaky technik realne zprovoznit, a najednou se vsichni zacnou tvarit uplne opacne. Nejdriv rikaji, ze tam jsou nejake problemy a ze je nejprve musi odstranit a ze to bude trvat tyden maximalne 14 dni, a postupne z Vas zacnou delat uplne blbce a tvrdit Vam, ze Vam v zivote ani naznakem nemohli rict, ze by u Vas nekdy ADSL mohlo fungovat.
(Toto co pisu je bohuzel moje osobni trojnasobna zkusenost od ruznych znamych, kterym jsem ADSL doporucil, a kterym webovsky formular jasne ukazoval, ze na jejich telefonnim cisle je ADSL mozne.)

Osobni zkusenost mam s Alcatelama SpeedTouch a jsou skvele, ale ted se IMHO hodne pouzivaji Zyxely a pry take nejsou spatne.

Pekny den

Jakub Serych