Vyroba elektronickych modulov

tsvach@volny.cz tsvach@volny.cz
Pondělí Červen 14 16:55:37 CEST 2004

Oni ti Svycari nemusi byt vubec tak drazi ze se protoci panenky.
Tady bych pana Valucha ani moc nepodezrival.

A pokud nejaka mensi firma investovala do vyroby, tak se
reference a kontakt a chytit se drapkem muzou velice hodit. Ono
je tezke tam strcit i jen prsticek.  A tam si kazdy radeji neco
koupi od vlastnich firem. Hlavne v Nemecku. Casto Vychod plati za
ausus a boji se ho. Pokud nekdo chce namitat Skodu a Bosche,
kupuje se od Bosche a ne od xxxx C. Budejovice.

KOTTAS