Vyroba elektronickych modulov

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Červen 14 15:36:43 CEST 2004

vyborne, tak si dalej opravujte televizory za obojstranne vyhodne ceny.
Takto ma uz dlho nikto nenasral. Mate k tomu hovno co povedat, ale
musite stale remcat.

Ano toto je proste osazovani tistaku, ale su firmy, ktore sa zivia prave
tym osazovanim tistaku. A zivia sa prave osadzovanim v malych seriach,
lebo ako ste spravne podotkol milionove serie sa davaju vyrabat do azie.
Ale my nie sme vyrobca mobilnych telefonov, ale vedecka institucia. U
nas nehra velku ulohu najnizsia cena, ale absolutna kvalita a
spolahlivost. To vsetci (zrejme az na vas) vedia a preto ani neocakavame
ceny za osadenie 300 kusov v rade milionovej serie. Ked niekomu prdne
telefon tak ho zahodi, alebo pojde reklamovat, ale ked niekde prdne
meranie teploty koli nekvalitnym komponentom a musi sa zlikvidovat
zvazok, ktory sa urychloval 12 hodin tak to v tom najlepsom pripade
stoji 3600MWh energie.

Tak sa velmi ospravedlnujem se zom si vobec dovolil ponuknut tuto
zakazku niekomu z mojej domovskej krajiny. Asi bude najlepsie ked si
trhnete nohou a budete dalej opravovat tie televizory sofistikovanymi
postupmi s vysokou pridanou hodnotou. Je dost firiem co to spravia bez
remcania. Mame uz overenych ceskych a slovenskych dodavatelov a vidim,
ze dalsich ani hladat nebudem.

--
Daniel Valuch
CERN, Dept. AB, Radio-Frequency Group