ULTRAZVUKOVÝ SNÍMAC(

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Červen 14 15:17:07 CEST 2004

LuKas napsal(a):

> Tyjo - to je super! Ma to perfektne popsany - stavel jste to někdo?
>
> Jinak me docela mrzi, ze to umi minimum 29 cm, coz je na "sidlistni
> parkovani" nepouzitelne ;-) , ale fakt je, ze zvuk urazi 58 cm, ani clovek
> nemrkne... :o)
> (Analogovou část nedokazu jen tak od oka posoudit, ale digitalni by se
> zrychlit dala...)

Hmmmm....neni lepsi se naucit poradne ridit? Posledni dobou mam na
silnici pocit, ze by se to potreboval naucit kdekdo... Cele generace
ridicu nemely a nebudou mit parkovaci dalkomer a zvladaji to perfektne...

Ted vecne: videl jste nekdy "in natura" ty ultrazvukove piezomenice?
Nejak si opravdu, ale opravdu :-) nedokazu predstavit, jak budou
fungovat uz tak druhy den vystaveny tem sra...m na silnici (umisteni v
narazniku nebo tak nejak)... Lidi si velmi casto pletou laboratorni stul
a provoz v aute...

Jirka