Termistor do rychlovarne konvice

Igor KOPRIVA xkoprivai@seznam.cz
Pondělí Červen 14 10:29:26 CEST 2004

jojo to je urcite lepsi.Ale desne to smrdi. Jeste fikanejsi je prevarit
kyselinu citronovou ve vode. Beze smradu a konvicka jako lilium :-)

Igor K
----- Original Message -----
From: "Daniel Valuch" <daniel.valuch@wanadoo.fr>
To: "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Monday, June 14, 2004 9:01 AM
Subject: Re: Termistor do rychlovarne konvice

> nie je setrnejsie v nej prevarit ocot? recept starych mam, ktory funguje
> absolutne perfektne a je setrny ku tej kanvici :-)

nekolikrate dosahl stavu, kdy po zvuku jaky predtim nikdy nevydala, prestala
na chvili reagovat. Odkamenuju brutalne, aspon ty vrstvy, co maji vic nez 2
mm, ohrevem nasucho a sokovym zchlazenim vodou. Bylo treba ji nechat
vychladnout, ona opet vydala jakysi nikdy neslyseny zvuk a zase jsem mohl
pokracovat :-)

nestihl zabrat normalni provozni vypinac, ale tahle ochrana jo. Jak to asi
snima?