Omezeni maximalniho proudu u MOSFET tranzistoru ?

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Sobota Červen 12 15:20:24 CEST 2004

takze radsej 2-3x do roka budeme vymienat tranzistor. Ma to svoju
logiku, vyrobca tranzistorov ma odbyt a dizajner zdroja ma zaruceny
prijem zo servisnych zasahov. Nakoniec treba zohladnit aj socialny
aspekt, pokecat s obsluhou stroja, alebo majitelom fabriky nemusi byt na
zahodenie :-)
balu