Omezeni maximalniho proudu u MOSFET tranzistoru ?

Danhard danhard@volny.cz
Sobota Červen 12 14:56:54 CEST 2004

To mas pravdu, je to maximalni pohlcena energie pri rozpinani do indukcni
zateze, u bipolaru uvadena jako Unclamped inductive load energy, nicmene tento
parametr primo souvisi s masivnosti prechodu, jeho tepelnou kapacitou a jeho
odolnosti proti kratkodobemu pretizeni.
Takze kdyz se podivas do SOAR na pulzni zatizeni pro casy, kdy uz se
neuplatnuje odvod tepla, ale predevsim tepelna kapacita prechodu, tak treba
pro 100us je max. energie pulzu je to 1,2J,
Repetive Avalanche Energy je 1,5J.
Proto si myslim, ze tento parametr ma v tomto smeru vypovidajici hodnotu,
zvlaste pokud SOAR neni poradne dynamicky popsana. Take jakou delku pulzu mam
na SOAR priradit, kdyz prechodovy dej pri zkratu zdroje nebude rozhodne
pravouhly pulz vykonu, jako je v SOAR definovano?
Spocitat maximalni energii, ktera se z kondu do prechodu vytopi spocitam hned
:o)

Danhard