Kvadro -- katalogove listy MC1312P, MC1314P, MC1315P ke stazeni

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Pátek Červen 11 11:29:44 CEST 2004

> Sice jste si odpovedel sam, ale je to to co chcete? Ja tam vnitrni
> zapojeni teda nenasel, jenom to co je v te knizce co uz mate.

No, je tam veta, ze RC cast posouvacu faze je externi a ciste
odporova cast je vevnitr v tom broukovi. Tak snad je tohle pointa
pribehu. Navic tam nepisou ni zbla o zpozdovacim clenu, takze ten
katalog pokladam za docela prinosny.

> Proc potrebujete vnitrni zapojeni, vam jde o ten posouvac faze?

Tak tak. (Ja vim, ze si jej muzu udelat na tisic zpusobu sam, mne jde
jen o to, jak _presne_ je udelan ten s tou Motorolou.)

Pekny den, MP