Koho volit ? (OT: patenty)

MK info@mcu.cz
Pátek Červen 11 11:21:13 CEST 2004

> prominte mi prosim maly off-topic (i kdyz pro mnoho lidi
> zde to OT neni). Nebot je patek - volby a mozna maji i jini
> jedinci krom me problem koho volit. Takze pokud hledate
> kandidata ktery je proti patentum tak c.1 Zelienec, cela
> jejich strana ci strana zelenych (http://patenty.modry.cz/).
> Ja a vsichni mi znami pujdou do Zelience...

Nevim jak Vy, ale ja jsem zatim vzdy volil tresnicky a to jeste v zastoupeni :-))))
(neb poslednich voleb jsem se zucastnil pred 89 )
Vcera vecer jsem se zive bavil nad Primou a debatou kandidatu,
Sorry, ale tak nejak bych aplikoval defenestraci nejen na ne.
Naprosto souhlasim s JdeC - defenestrace je demokracie v praxi :-))))

S pozdravem
MK

PS: kdyz OT, tak at to frci