Re: Tak tato formulace mně skutečně pobavila...

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Pátek Červen 11 09:05:36 CEST 2004

> Avr-gcc pouzivam celkem bezne a bez problemu. Zatim prelozil OK vsechno
> co jsem po nem chtel. A za ty penize:))
>
> Cervnova ST se proste moc nevyvedla:) - ale jinak je to docela dobry
> casopis, mam ho predplaceny.
>
> Ivos

Myslim, ze ST nebude az tak na vine, do autorskych clanku dela jen minimalni
upravy (oprava hrubek), coz ji slouzi ke cti. A pokud uz nekde udelaji
upravu (samozrejme pred korekturou), tak jde vetsinou o spojeni nebo
rozdeleni vet, ci pouziti jineho terminu.

Znam jiny casopis, kde naopak pani jazykova redaktorka se vse snazi upravit
do stylu prispevku z Domu deti , pionyru a mladeze a to pak vznikaji
"ptakoviny".

S pozdravem
Pavel Poucha

---