Tak tato formulace mně skutečně pobavila...

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Čtvrtek Červen 10 15:42:22 CEST 2004

Zdravím,

tak tohle mně skutečně dostalo. Sdělovací technika červen 2004, článek o
mikrokontrolérech ATMega.:

"... proto je vhodnější místo typu long použít dva typy int. Dále je
nutné se oprostit od složitých konstrukcí podmínek a v neposlední řadě
nelze psát složité zápisy. Tím je myšleno to, že se v jediném rádku
provede jak sčítání či umocnění na základě vstupu a celý tento příkaz je
v cyklu.
Pokud je psán kód pomalu a srozumitelně, je tím téměř jisté, že
vytvořený kód bude skutečně prováděn v mikrokontroléru tak, jak je
požadováno"

Ještě, že nepoužívám AVR-GCC.

Zdraví PavelK