winbond super-io problem

Wek wek@evona.sk
Čtvrtek Červen 10 14:26:12 CEST 2004

Zdravim.

Tak som dalej laboroval a zistil som, ze VSETKY super-io od winbondu, ktore
som mal k dispozicii, robili toto:
- nastavil som na uarte rychlost 19200 (bez handshake)
- pripojil som kabel z 2. pocitaca, tam som nastavil 115200 (zasa bez
handshake) a vyslal som binarny subor plnou rychlostou bez medzier medzi
znakmi (ja som posielal command.com z w98) (toto je vlastne pre prijimaci uart
dost dobry sum)
- po prijati niekolkych stoviek-tisicov znakov prestal UART v super-io
prijimat (ani pri cyklicky citanom data registri sa jeho obsah nemeni, ani ked
sa na neho vysiela spravnou rychlostou), aj ked vysiela (a prerusuje od
vysielaca) bez problemov. Tento stav sa mi podarilo zrusil len resetom.

Skusal som W83977F-A, W83977TF-AW a W83877TF.

Potvrdzuje to to, co je na  http://puosu.dna.fi/~ukram/uart.html

Stretol sa s tymto uz niekto?
Zda sa mi to takmer nemozne, ze firma, co robi uarty oz pomaly desiatky rokov,
ma takyto problem...

Alebo robim ja nieco zle?

wek

PS. Prosim pritomnych, co maju v kompe takyto alebo podobny IO, aby to skusili
a dali vediet vysledok. Dakujem.