Kde sehnat N-konektory za normalni cenu.

Radek Benedikt benedikt@login.cz
Čtvrtek Červen 10 14:06:47 CEST 2004

>  Vsechna rizika spojena s levnym konektorem, kterym bude prenasen vykon
80mW na frekvenci 2,45 GHz (klasicke wifi), si
> uvedomuji. Konektor bude vystaven  vzdusne vlhkosti a bude po konecne
montazi chranen samosmrstovaci buzirkou osetrenou
> na koncich silikonovym neutralnim tmelem. Rozebirat se to nebude (mozna az
pri likvidaci zarizeni za mnoho let)
> Pokud mi konektor utlumi signal o 1,5-2 dB tak to nebude na zavadu.
(Soucasny odstup signal sum je cca 30-40 dB)
> S levnymi konektory typu N mam 5 letou zkusenost a nejvetsi problemy jsem
mel hlavne s oxidaci niklovanych povrchu
> a poruchami vzniklymi malymi pohyby koax. kabelu. (prumyslove prostredi s
agresivnimi parami (soli,jemny hlinikovy
> prach)) Vse vyresila ta samosmrstovacka se silikonem.

Proc tak slozite ? My pouzivame smrstovaci buzirku vevnitr s termolepidlem.
Je to sice problematicky rozebiratelne, ale zase se do spoje zarucene nic
nedostane. Montaz jednoducha, nelisi se od montaze samotne smrstovaci
buzirky, jen pri ohrivani leze lepidlo kde muze.

bye,
     Radek (benedikt@lphard.cz)
--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.