vhodny MCU

Michal Krestan krestan@hw.cz
Čtvrtek Červen 10 13:38:38 CEST 2004

----- Original Message -----
From: <jiri@bezstarosti.cz>
To: "'[HWnews]'" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Wednesday, June 09, 2004 7:46 PM
Subject: RE: vhodny MCU

> Ne PIC18Fx520 by problemy mit opravdu nemely, coz pokud se dobre pamatuji,
> tvrdili i telefonicky primo u Microchipu :).

Kdyz uz me nabizite PIC, tak mam jeden dotaz navic. Zapomel jsem totiz, ze k
tomu MCU musim jeste pripojit
min. 64kb SRAM a 512kb FLASH, coz potrebuji nejak rozumne ovladat z CCka.
Proto se ptam, existuje nejake
reseni, jak udelat u PICu externi pamet tak, aby s ni prekladac dokazal
pracovat a mapoval do ni nektere promene,
atd... ?

    Michal