jak na user commands PC->PIC

Milan Kratochvíl milan.krata@quick.cz
Čtvrtek Červen 10 12:51:02 CEST 2004

Tohle jsem nasel primo v nápovede v MPlabu.

To co jsem poslal je hotovej kod ze ktery se hodi do zdroje, musi se akorat
upravit nazvy promennych tak aby vyhovovali pouzitemu projektu a aby
promenne bool01, TMP_PCLATH, TMP_S, TMP_FSR a  TMP_W byly v casti pameti
ktera je pristupna vsem bankam, nastavit preruseni RX,TX a timeru0, a mate 2
hlavni podprogramy "Dej_485_RX", "Uloz_485_TX". do konstanty H_TIMEOUT se
nastavi cas klidu na 485 po kterem se muze zacit vysilat. Takze staci jen
zavolat ulozit znak-y (Uloz_485_TX)  a pokud je na ser.lince klid tak se
začne vysílat to co je v buff. Pokud nekdo na lince vysila tak se ceka az
bude klid po dobu timeoutu a potom se zacne vysilat.
Prijem je tak ze kdyz je neco v rx.buff. (bit "RX_485_CHAR") muzeme si brat
znak-y (Dej_485_RX) a zpracovavat je.
Uloz_485_TX - ulozi znak z Wreg do TXbuff a jakmile to pude tak to zacne
posilat.
Dej_485_RX - Po navratu z tehle funkce bude ve Wreg prvni znak z RXbuff.
Priznam se ze err od RX nebo TX jen mazu protoze je nemam jak pouzit.
Pri prijmu si CRC soucet pocitam az kdyz si beru znaky z RXbuff a pri
vysilani ho pocitam po zapisu znaku do TX buff a ukladam ho jako jeden ze
znaku pro odeslani.

Milan