Pspice simulator

m.bolebruch@centrum.sk m.bolebruch@centrum.sk
Čtvrtek Červen 10 11:44:20 CEST 2004

Ahojte,
mam zopar otazok:
1. chcel by som sa spytat kde by som mohol zohnat model IO TS912, je to OZ typu rail to rail, pre simulator Pspice, ktory je sucastou Orcad 9.1.
Idealne by bolo keby to subor, ktory v sebe obsahuje popis a aj puzdro, aby sa to mohlo dalej vyuzit pri navrhu dosky

2. ked simulujem hociake zapojenie pomocou grafickeho modu, t.j. nakreslim si v editore schemu, potom si spusti simulaciu a na vystupe vidim vysledny priebeh, ako by som mohol dosiahnut, aby sa mi namerane vysledky (data), zobrazili v subore, ktory by som mohol vyuzit napr. v Exceli pre dalsie spracovanie. Teraz dostavam subor s datami, ale tie su pomiesane v sebe a neda sa s nimi nic dalej robit.
Ked si v editore napisem netlist, tak dostanem na vystupe subor s datami, ktore su prehladne usporiadane. To je dobre iba pre jednoduche schemy a pre trocha vacsie schemy sa mi vidi pisat netlist ako strata casu.

Ja teraz pouziva simulator Pspice Orcad 9.1.
Ak by mal niekto lepsii simulator, prosim napiste kde by sa dala zohnat demo verzia a popripade i manual.
Dakujem.
Michal

http://mail.centrum.sk/ - Chceš nový e-mail, zriaď si ho!