PWM s proudovym omezenim

Danhard danhard@volny.cz
Středa Červen 9 20:22:04 CEST 2004

Coz o to, vzhledem k tomu, ze je tam na omezeni ten varistor, tak se tam muzou
objevit prekmity i pod emitor, ale nebudou vykonove. U toho Fetu je to opravdu
zbytecne.
Ale spis bych zkusil dat misto toho varistoru diodu, stejne jako pri buzeni
indukcnosti rele.
Nebo ma ta stridavina na motoru nejaky vyznam ? Podle me jedine zvysuji ztraty
v zeleze.

Danhard