programek na prohlizeni historie konference

Cizek Milan cizek.milan@seznam.cz
Středa Červen 9 20:32:47 CEST 2004

Konec kazde zpravy je ozancen -- End --
Takze nejlepsi postup je asi vyexportovat zpravy z outlooku, udelat si
soubor end.txt, ktery bude obsahovat zminene  -- End -- a batak:

for %A in (*.EML) do
  type "%A",END.TXT >> ALL.TXT

Takle s tim zachazime v delphi konfere :) Pokud uz to mate v nejakych
archivem, bude si ten export muset prizpusobit. Nejsem si jist, ale myslim
ze i ten oddelovac se da v konfview presne urcit...

Milan