SW patenty po X-te, uz hlouho tu nebylo zadne OT

Thomas Shaddack hwnews@shaddack.mauriceward.com
Středa Červen 9 15:41:47 CEST 2004

Ja mam zase digitalky co kdyz se leve dolni tlacitko drzi dost dlouho,
prejdou do rezimu nastaveni data/casu. To pokryva tvrzeni "alternativni
funkce aplikace jsou spousteny v zavislosti na case po ktery je tlacitko
stisknuto", navic jde o "vypocetni zarizeni s omezenymi zdroji".

(Taky maji tlacitko se svetylkem, jehoz funkce souvisi s delkou stisknuti
taktez; kratky stisk sviti kratce, dlouhy stisk sviti dele, v zavislosti
na delce stisku. Ovsem tohle neni nic technicky prevratneho. Nechce si to
Microsoft patentovat taky?)

Microsoft umira a chce si prodlouzit agonii tim, ze vytvari podminky pro
DoS na patentovy system. Kazda bitva, i ta ktera bude prohrana, muze
slouzit k oslabeni protivnika a odcerpani jeho financnich prostredku.
Milion dolaru je pro Microsoft min nez pro vetsinu ostatnich. :(

Verbez jedna.