Kde sehnat N-konektory za normalni cenu.

Martin.Vorel@Alcan.com Martin.Vorel@Alcan.com
Středa Červen 9 13:06:06 CEST 2004

Vsechna rizika spojena s levnym konektorem, kterym bude prenasen vykon
80mW na frekvenci 2,45 GHz (klasicke wifi), si uvedomuji. Konektor bude
vystaven vzdusne vlhkosti a bude po konecne montazi chranen samosmrstovaci
buzirkou osetrenou na koncich silikonovym neutralnim tmelem. Rozebirat se
to nebude (mozna az pri likvidaci zarizeni za mnoho let)  Pokud mi
konektor utlumi signal o 1,5-2 dB tak to nebude na zavadu. (Soucasny
odstup signal sum je cca 30-40 dB) S levnymi konektory typu N mam 5 letou
zkusenost a nejvetsi problemy jsem mel hlavne s oxidaci niklovanych
povrchu a poruchami vzniklymi malymi pohyby koax. kabelu. (prumyslove
prostredi s agresivnimi parami (soli,jemny hlinikovy prach)) Vse vyresila
ta samosmrstovacka se silikonem.

Dekuji za  tipy ..objednam si na zkousku k tem levnym i nejake znackovejsi
typy a uvidim. (behem nekolika let se rozdil  snad projevi :) )

Diky ... Martin